blinker,fehler,auslesen!

Diskutiere blinker,fehler,auslesen! im JEEP Wrangler YJ Forum im Bereich Wrangler; hallo,ich habe versucht durch die blinkerauslese fehler zu finden.leider komme ich auf keinen grünen zweig. kann sich das jemand anschauen und mir...

  1. #1 wurmi1110, 14.07.2012
    wurmi1110

    wurmi1110 YJ.1991 4.0 Ho.Renegade-Sondermodel-Kanada

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    hallo,ich habe versucht durch die blinkerauslese fehler zu finden.leider komme ich auf keinen grünen zweig.
    kann sich das jemand anschauen und mir die fehler sagen.danke!

    http://youtu.be/tQ1vrMd_Y9Q
     
  2. #2 wurmi1110, 16.07.2012
    wurmi1110

    wurmi1110 YJ.1991 4.0 Ho.Renegade-Sondermodel-Kanada

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    will oder kann keiner helfen!?
     
  3. Keeper

    Keeper Master

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    Beim Googeln findet man einige Tabellen zu dem Thema (aus anderen Foren daher kein Link).
     
  4. #4 Eagle Eye, 16.07.2012
    Eagle Eye

    Eagle Eye auch mal nach vorne gucken

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    ich habe derzeit leider keine möglichkeit mir deinen film
    mit einer vernünftigen verbindung anzusehen.

    will damit sagen, ich kann deinen film nicht auslesen.


    @KEEPER
    den hinweis mit GOOGLE hätte ich gern mal erklärt.
     
  5. #5 SittingBull, 16.07.2012
    SittingBull

    SittingBull Jeeper

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    Wie ich das sehe...

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    24
    55

    1991-95 Models

    Code 88-Display used for start of test.
    Code 11-Camshaft signal or Ignition signal-no reference signal detected during engine cranking.
    Code 12-Memory to controller has been cleared within 50-l00 engine starts.
    Code 13-MAP sensor pneumatic signal-no variation in MAP sensor signal is detected or no difference is recognized between the engine MAP reading and the stored barometric pressure reading..
    Code 14-MAP voltage too high or too low.
    Code 15-Vehicle speed sensor signal-no distance sensor signal detected during road load conditions.
    Code 16-Knock sensor circuit-Open or short has been detected in the knock sensor circuit.
    Code 16-Battery input sensor-battery voltage sensor input below 4 volts with engine running.
    Code 17-Low engine temperature-engine coolant temperature remains below normal operating temperature during vehicle travel; possible thermostat problem.
    Code 21-Oxygen sensor signal-neither rich or lean condition is detected from the oxygen sensor input.
    Code 22-Coolant voltage low-coolant temperature sensor input below the minimum acceptable voltage/Coolant voltage high-coolant temperature sensor input above the maximum acceptable voltage.
    Code 23-Air Charge or Throttle Body temperature voltage HIGH/LOW-charge air temperature sensor input is above or below the acceptable voltage limits.
    Code 24-Throttle Position sensor voltage high or low.
    Code 25-Automatic Idle Speed (AIS) motor driver circuit-short or open detected in 1 or more of the AIS control circuits.
    Code 26-Injectors No. 1, 2, or 3 peak current not reached, high resistance in circuit.
    Code 27 -Injector control circuit-bank output driver stage does not respond properly to the control signal.
    Code 27-Injectors No. 1, 2, or 3 control circuit and peak current not reached.
    Code 31-Purge solenoid circuit-open or short detected in the purge solenoid circuit.
    Code 32-Exhaust Gas Recirculation (EGR) solenoid circuit-open or short detected in the EGR solenoid circuit/EGR system failure-required change in fuel/air ratio not detected during diagnostic test.
    Code 33-Air conditioner clutch relay circuit-open or short detected in the air conditioner clutch relay circuit. If vehicle doesn't have air conditioning ignore this code.
    Code 34-Speed control servo solenoids or MUX speed control circuit HIGH/LOW-open or short detected in the vacuum or vent solenoid circuits or speed control switch input above or below allowable voltage.
    Code 35-Radiator fan control relay circuit-open or short detected in the radiator fan relay circuit.
    Code 35-Idle switch shorted-switch input shorted to ground-some 1993 vehicles.
    Code 37-Part Throttle Unlock (PTU) circuit for torque converter clutch-open or short detected in the torque converter part throttle unlock solenoid circuit.
    Code 37-Baro Reed Solenoid-solenoid does not turn off when it should.
    Code 37-Shift indicator circuit (manual transaxle).
    Code 41-Charging system circuit-output driver stage for generator field does not respond properly to the voltage regulator control signal.
    Code 42-Fuel pump or no Autoshut-down (ASD) relay voltage sense at controller.
    Code 43-Ignition control circuit-peak primary circuit current not respond properly with maximum dwell time.
    Code 43-Ignition coil #1, 2, or 3 primary circuits-peak primary was not achieved within the maximum allowable dwell time.
    Code 44-Battery temperature voltage-problem exists in the PCM battery temperature circuit or there is an open or short in the engine coolant temperature circuit.
    Code 44-Fused J2 circuit in not present in the logic board; used on the single engine module controller system.
    Code 44-Overdrive solenoid circuit-open or short in overdrive solenoid circuit.
    Code 46-Battery voltage too high-battery voltage sense input above target charging voltage during engine operation.
    Code 47-Battery voltage too low-battery voltage sense input below target charging voltage.
    Code 51-Air/fuel at limit-oxygen sensor signal input indicates LEAN air/fuel ratio condition during engine operation.
    Code 52-Air/fuel at limit-oxygen sensor signal input indicates RICH air/fuel ratio condition during engine operation.
    Code 53-Internal controller failure-internal engine controller fault condition detected during self test.
    Code 54-Camshaft or (distributor sync.) reference circuit-No camshaft position sensor signal detected during engine rotation.
    Code 55-End of message.
    Code 61-Baro read solenoid-open or short detected in the baro read solenoid circuit.
    Code 62-EMR mileage not stored-unsuccessful attempt to update EMR mileage in the controller EEPROM.
    Code 63-EEPROM write denied-unsuccessful attempt to write to an EEPROM location by the controller.
    Code 64-Flex fuel sensor- Flex fuel sensor signal out of range-(new in 1993)-CNG Temperature voltage out of range-CN gas pressure out of range.
    Code 66-No CCD messages or no BODY CCD messages or no EATX CCD messages-messages from the CCD bus or the BODY CCD or the EATX CCD were not received by the PCM.
    Code 76-Ballast bypass relay-open or short in fuel pump relay circuit.
    Code 77-Speed control relay-an open or short has been detected in the speed control relay.
    Code 88-Display used for start of test.
    Code Error-Fault code error-Unrecognized fault ID received by DRBII.
     
  6. #6 wurmi1110, 16.07.2012
    wurmi1110

    wurmi1110 YJ.1991 4.0 Ho.Renegade-Sondermodel-Kanada

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    danke!!
    35= kühler-relais kurzschluss,76= benzinpumpe kurzschluss 12=batterie war abgeklemmt,
    24 weiß ich nicht??.stimmt das soweit?
    josef
     
  7. #7 Merten ZJ, 16.07.2012
    Merten ZJ

    Merten ZJ Master

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    Stimmt soweit, 24-Drosselklappensensor :vertrag den also auch mal unter die Lupe nehmen.

    Das mit dem GOOGLE...da is doch grad n extra Fred zu diesen Aussagen:vertrag

    Grüße
     
  8. Keeper

    Keeper Master

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    Das habe ich auch nur gesagt, da ich keinen Link in ein anderes
    Jeep-Forum machen wollte, aber wenn das lieber gesehen ist
    mache ich das natürlich dann so.
     
Thema: blinker,fehler,auslesen!
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  1. feheler mit blinke code auslessen

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